Klachten & garantie

Garantie

Heb ik bij AsiAsia garantie?

Uiteraard geven wij u de wettelijke garantie op onze producten. Daarnaast kunnen er afwijkende garantiebepalingen van toepassing zijn. Informeer hiernaar bij ons. Uitgesloten van garantie zijn artikelen welke beschadigd zijn door onjuist gebruik en steenuitval.

Let op!

Parfums, bodylotions en vele andere cosmetica en vloeistoffen mogen nooit direct op de materialen worden aangebracht dmv. bijvoorbeeld spuiten of smeren. Hierdoor kunnen ernstige ontsieringen ontstaan op het materiaal. AsiAsia aanvaardt hiervoor geen aansprakelijkheid.

Alle artikelen waaronder klemarmbanden en ringen kunnen door onvoorzichtig en ondeskundig gebruik vervormen of ernstig beschadigd raken. AsiAsia aanvaardt hiervoor geen enkele aansprakelijkheid. Het zorgvuldig omdoen van klemarmbanden vraagt een bepaalde handigheid. Deze instructie wordt bij de aankoop meegestuurd. Het risico blijft echter altijd voor de koper.


Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:

info@asiasia.nl 

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.